Een 9,2 voor onze aanpak!

Door Friso Terpstra - 25 July 2022

Het was weer tijd voor ons jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek. Want net als onze producten zijn wij als bedrijf voortdurend in ontwikkeling. Daarom vroegen we onze opdrachtgevers wat ze van ons al partner vinden. En natuurlijk wat er beter kan. Met hun feedback werken we in de toekomst nóg klantgerichter. 

Onze klanten hebben ons het afgelopen jaar steeds vaker weten te vinden. Zo nam niet alleen het aantal opdrachten en opdrachtgevers toe, ook de diversiteit in het soort opdrachtgevers en onze producten ontwikkelden zich positief! Een ontwikkeling die terug is te zien in zowel ons portfolio als in de toegepaste kennis en skills.

Goed nieuws voor onze opdrachtgevers

Onze opdrachtgevers vroegen ons veel mee te denken in het vinden van oplossingen voor verschillende uitdagingen. En dat deden we maar al te graag en met mooie resultaten. Zo ontwikkelden we onder andere de volgende (web)applicaties:

Een mooie ontwikkeling, vinden we zelf. Want met de diversificatie van ons portfolio werken wij ook aan onze skills. Maar waar we altijd op blijven letten, is dat onze groei nooit ten koste gaat van de kwaliteit van onze producten en service.

Klinkende cijfers

Onze opdrachtgevers hebben van zich laten horen. Gelukkig maar, want wij vinden het belangrijk te weten wat onze opdrachtgevers vinden; van onze producten en van onze service. Over de reacties waren wij meer dan tevreden. Want over alle vragen die we stelden, ontvingen wij van onze opdrachtgevers gemiddeld een 8,9!

Het hoogste cijfer van onze klanten kregen we op het punt 'meedenken naar oplossingen'. En daar zijn we trots op. Want onze service en oplossingsgerichte aanpak zijn punten die we zelf hoog in het vaandel hebben staan. We scoorden daar gemiddeld een 9,2! En als we daarnaast ook nog worden omschreven als betrouwbaar, professioneel en snel, kunnen we een trotse glimlach nog maar net onderdrukken. Maar dat doen we wel. Want het belangrijkste van de feedback is te onderzoeken waar het béter kan. 

Verbeterpunt voor komend jaar

Ons verbeterpunt? Communicatie. Daar kan het nog iets beter. Onze laagste score behaalden we namelijk we op het punt 'opdrachtgevers meenemen in het ontwikkelproces'. En hoewel we daar met een 8,4 een mooie score neerzetten, gaan we hier komend jaar serieus aan werken. Hoe? Door onze tools die we inzetten tijdens het ontwikkelproces van onze producten nog beter aan de klant uit te leggen en - wanneer dat nodig is - klanten tussentijds vaker mee te nemen in het proces. 

Onze stickers

Over de algehele feedback zijn we zeer tevreden. Met een Net Promoter Score (de mate waarin een opdrachtgevers ons aanbevelen) van 54 draaien we mee in de top en daarmee kunnen we terugkijken op een succesvol jaar. 

Zo trots als we vroeger waren op de stickers op onze rapporten, zo trots zijn we nu op de lovende woorden van onze opdrachtgevers. Daarom “plakken” we hieronder aan het stuk een paar quotes. Met de feedback die we hebben ontvangen gaan we door met ontwikkelen. Zowel van onze de software als van onze klanttevredenheid!

"Zeer fijne samenwerking in de afgelopen jaren! Leuk om een partner te hebben die meedenkt over de toekomst!"

"We zijn erg tevreden over over de kwaliteit en expertise vanuit MSML"

Bij MSML denken wij graag mee over hoe wij jou het beste kunnen helpen! Neem vooral contact op en kom een keer langs voor een gesprek en een kop koffie.

Friso Terpstra, Marketing Product Specialist
Friso Terpstra
Marketing Product Specialist

Bij MSML staan we voor je klaar.

Kan jouw organisatie ook slimmer, sneller of efficiënter werken?