MSML ontwikkelde MijnPrimagaz

MSML ontwikkelde MijnPrimagaz

In het kort.

Toonaangevende energieleverancier Primagaz is een dochteronderneming van SHV Energy, een internationaal energiebedrijf met hoofdkantoor in Hoofddorp. In 21 landen levert het concern via diverse merken meer dan 5 miljoen ton gas per jaar, waarmee het wereldwijd de grootste leverancier van LPG is. Primagaz levert in België propaan in bulk en flessen aan bedrijven en particulieren.

Digitale voorsprong met mijnPrimagaz

Met meer dan 60 jaar ervaring is Primagaz een vaste waarde in de energiesector. Al jarenlang werken we samen aan de doorontwikkeling van de digitale omgeving met in het bijzonder het online klantenportaal mijnPrimagaz. Dit platform helpt klanten om sneller toegang te krijgen tot informatie, om zelfstandig zaken te regelen en optimaal gebruik te maken van de services van Primagaz.

67
sprints voltooid

5 / 5

Sofie Vanmierlo
Project Management Officer
Logo MijnPrimagaz
10
jaar klant
// Integraties

Krachtige integraties in een complex landschap

Wij ontwikkelden het meertalige platform met o.b.v. het Laravel framework in combinatie met VueX voor ruim 40.000 gebruikers in de Belux.

Een robuust integratieplatform maakt het mogelijk om uiteenlopende datastromen efficiënt te ontsluiten. Dankzij slimme koppelingen met systemen zoals Salesforce en Microsoft Dynamics 365 Business Central worden gegevens in real time samengebracht binnen één centrale klantomgeving. Dit geeft klanten direct inzicht in hun gegevens, bestellingen en verbruik, inclusief mogelijkheden voor analyse en benchmarking.

Dankzij de flexibele architectuur blijft het platform eenvoudig schaalbaar en onderhoudsarm. Nieuwe functionaliteiten kunnen snel en veilig worden uitgerold, terwijl inzichten uit meerdere databronnen bijdragen aan slimme logistieke planning, betere klantsegmentatie en snellere besluitvorming.

Marcel Letink,

Meer weten? Stel gerust een vraag.

Marcel Letink
// Servicegericht

Verlengstuk van de klantenservice.

mijnPrimagaz speelt een centrale rol in het digitale klantcontact. Het portaal geeft klanten direct antwoord op vragen en ondersteunt processen zoals een eerste levering of verhuizing. Indien nodig kan een servicemedewerker tijdens het proces eenvoudig extra hulp bieden.

Resultaat: Een gebruiksvriendelijk en schaalbaar klantportaal dat processen automatiseert, de klanttevredenheid verhoogt en dankzij krachtige integraties met enterprise systemen klaar is voor verdere digitale groei.

Verlengstuk van de klantenservice
primagaz-brand-2.jpg

Sofie Vanmierlo

Project Management Officer

aanhalingstekens
MSML is al jaren onze partner voor de ontwikkeling van ons klantenportaal. Ze zijn professioneel en denken actief mee over nieuwe functionaliteiten. Dankzij hun expertise in digitalisering blijft ons portaal toekomstbestendig en gebruiksvriendelijk.

Bij MSML staan we voor je klaar.

Kan jouw organisatie ook slimmer, sneller of efficiënter werken?